blir galen

nu har jag sett på kalle anka, druckit glögg, och väntar på den där satans maten som ska ta så lång tid att tillaga. visst fan är det konstigt att man ALDRIG får öppna några julklappar.
Och när maten är klar så ska dom ju äta  typ tre timmar också.
Sedan har alla fått för sig att det är jag som ska dela ut julklapparna.
Eh, nej. Jag ska ju öppna mina själv. Min iphone 4.
Tänk om jag inte får någon iphone, då kommer jag gå  tusen bitar, jag kommer börja gråta och jag kommer dö.
nej usch, det är tanken som räknas. men ni kan ju bara tänka en hur överycklig jag kommer bli om jag får en, det är en härlig tanke!
oj, det blev långt. nu ska jag umgås med min familj. lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0