Bra saker

  • Min underbara(?) klass har tagit sig till semifinal i krulliscup. Grattis!
  • Jag har en ganska bra mamma som köper hem påskmust bara för att jag ska ha någonting att dricka imorgon. Sen gör hon panacotta nu, bara för att jag är sugen på det.
  • Mamma har äntligen beställt hem kläderna!
  • Jag är inte lika röd efter min extrema insmörjning, men desto brunare!
  • Det ser ut som om det ska bli fint väder imorgon också!
  • Jag har börjat lite smått att ta tag i mitt rum som för tillfället inte går att sova i, men snart så!
  • Mina betyg ser bättre ut än var jag förväntade mig. (på tal om vadå?!)
Lite sämre saker:
  • Jag hinner inte gå i kyrkan alla dagar, nu i påsk.
  • Jag tog på mig springkläderna förut och skulle ge mig ut. Det kan man tycka var bra, och ja, det var det nog. Men mina skor var försvunna. Så längre än till postlådan kom jag inte i ballerinaskorna.
  • Det är 3 månader och 19 dagar tills jag fyller år. Jag vill köra moped nuuu!
  • Jag måste skriva en jobb-ansökan typ ikväll.
  • Mandy(tamagotchin) växer aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0