han hade två snusar under en läpp, fräscht!

Halloj! Idag är det taco-måndag här, hos mig. Jag är alltså proppmätt nu. Aja, vi slutade tidigt idag, och tog den tidiga bussen hem. Till Josse. Där hängde vi ett tag, fast sen åkte vi in till Visby och spelade trummor. Eller Josse gjorde det. Jag tittade på och spelade på min mobil. Nu har jag som sagt ätit tacos och är svinmegatrött. Tänkte läsa någon sorglig blogg och möjligtvis somna lite. Inte plugga till matteprovet imorgon. Eller skriva om broar. Eller plugga på dom där 30 spanskaglosorna vi har till på torsdag. fuck skolan

tänkte att ni ville se hur jag ser ut när jag äter lekerol. makes people talk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0