lycka

Det blev en förlust, vilket var helt förståeligt kan jag tycka när det efter halva andra perioden stod 4-0. Men matchen slutade 5-3. Jag  hungrig och jag hoppas att vi ska grilla. Nu ska jag starta en film till min lillebror, för han tycker att jag är söt. Det sa han. Funderar på vad som händer ikväll, min familj ska äta marängsviss. Jag kanska äter det med dom och sedan går och lägger mig. Ska snyta mig också. Jag hade tänkt göra det förut, men jag tappade bort pappret. Aja, det var inte intressant. BYE


Jag är ganska snygg idag, sedan fick en tröja/klänning av Josses mamma som jag kände att jag var tvungen att använda idag. Visar hela senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0