om du inte tror du vet

Jag vill egentligen vara i Skellefteå nu. Skellefteå Kraft Arena. Men jag nöjer mig med medvetandet om att jag har varit i Skellefteå AIK-spelarnas omklädningsrum. Dessutom har mamma har lovat mig att jag får poppa popcorn idag, på en torsdag liksom. Helt fantastiskt! Men å andra sidan så är det ju slutspel. Då är sådana festligheter okej. Även för dom som inte är intresserade av hockey så kan jag bara tala om att det är okej för er också att festa loss lite extra nu i slutspelstiderna. Om någon undrar säger ni bara att ni ''slutspels-festar''. Ska ta på mig myskläderna och måla mig svart och gul i ansiktet. Eller kanske inte det sistnämnda men okej, vi hörs efter matchen!

Nu gör vi kaffepulver av kakaobönerna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0