fullt ös

Idag har jag minsann varit på Fårö. Eller jag kanske ska börja med gårdagen. Först skrev jag en jäkla massa onödiga inlägg, sen jobbade jag. 20.00 tog jag bussen in till stan. Åt middag nere på hamnen, sen kan jag säga att det var en jäkligt fin utsikt från Högklint. För jag var där. Det var en mysig kväll och sen sov jag hemma hos Jennifer.
Idag, 07.55 gick vi upp. Sen åkte vi till Conny och Nina, där vi samlades. Jag och Jennifers släkt. Vi åkte ut till fårö där vi låg på den molniga stranden i ganska många timmar. Jag brände mig i ansiktet och är helt röd nu. Sen åkte vi hem till Conny och Nina. Där åt vi middag. Nu är jag hemma, helt slut och börjar jobba 09.00 imorgon. NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0