stångaspelen vall 4, eller någonting sånt

Det är en fin dag idag. 07.30 gick vi upp i morse. 08.00 kom mamma och hämtade oss. Vi åkte till Stånga, där det finns snygga pärkspelande killar utan tröjor. Jag klagar inte. Det är varmt och jag kommer få en fin bränna. Sen spelade min låtsas-pappa och hans polers (40+:are och per). Jag har lite bilder att visa. Vill ni se? Okej:

Fialotta och glada jag med mitt äckliga munsår som jag fick dagen innan min födelsedag.
Mammi och Hampus, glada och sådär.
En action-bild på Uffa, bollen är ju med!
Andreas, inte i action dock...
Hampus, han spelade fotboll sa han.
Gubben blev skadad, eller så var han inte det. Han låtsades nog bara.
''Hej, jag är inte alls medveten om att jag blir fotograferad, bäst att jag posar i alla fall'' Per, han är nog yngst och fick spela minst.
Snygg man från något annat lag.
Det var det här jag pratade om..
Domaren skulle med mi hem ikväll
Jonas, action, bra.
Det var en bra dag, nu vill vi ha pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0