ett sommarlov i sig

Jag får be om ursäkt för mitt dåliga beteende och min dåliga uppdatering på bloggen, men jag har haft fullt upp med att försöka förstå att vi faktiskt har sommarlov, så jag har inte haft tid att blogga. Trots att det regnat och att det är riktigt kallt ute så har jag varit med om en del. Jag har åkt fin-bil, sett rebecca&fiona, stressat omkring, dansat, firat att jennifer fått moppekort, firat sommarlovet, ätit jordgubbar och åkt en massa, massa moped. Några bilder kan jag i alla fall bjuda på;
vi drinkade på gutekällaren

faan vilka sköna tjejer, jävlar alltså
typ två minuter efter jennifer klarat moppe-provet
när vi var hos gustav och åt ''hemmagjorda'' jordgubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0