grattis alla studenter!

Har gått en skoldag helt utan lektioner idag. Eller vi städade hemkunskapen i 1 h. Alltså helt onödigt att vi var där, överhuvudtaget. Fick tillbaka min plånbok, jag hade tappat den på bussen men som tur var så var alla pengar kvar. Kollade på studenterna i hopp om att få åka vagn, men började må så otroligt dåligt så åkte och åt med mamma. När jag satt där på restaurangen blev jag förfrågad om jag ville bli hämtad av en vagn, men jag mådde så illa så jag tackade nej. Vilket jag ångrar ganska hårt nu. Men, om fyra år är det min tur att vara sådär lycklig! Vi åkte istället till Freddan och hängde där med han och tre av hans sju syskon, och hans mamma. Han är 33 alltså.. Några bilder kanske kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0