hej på er!

Hej! Missade sista bussen hem igår också, men det gör ingenting. För Jennifers familj tycker om att ha mig i deras hem. Jennifer köpte en moppe igår också. Annars så har min familj lämnat mig hemma med lite pengar och två dagar kvar i skolan. Imorgon börjar jag senare och på eftermiddagen är det fotbollsturneringen, på torsdag är avslutningen så egentligen är det inte ens 1 dag kvar. INTE ENS DET LIKSOM. Jag börjar annars bli väldigt trött så ska nog ta en tupplur innan jag värmer maten som mamma har lagat till mig, snällt av henne!
Juste, idag gjorde vi ingenting i skolan heller. Eller, vi städade våra skåp sen åkte hela klassen in till stan och festade till det ordentligt med jordgubbar och orangina. Inte så tokigt, men jag hade hellre slutat faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0