trevlig dagen-efter-midsommardagen

Midsommarafton var lite seg. Men jag hade trevligt, för det mesta, och sov gott. I det kalla tältet. Midsommardagen däremot... Jag åkte hem från Sandviken vid kl. 10, så lämnade jag väskor hemma sedan åkte jag moppe ut till Åminne där den årliga midsommardags-after beachen började några timmar senare. Sen var det fullt ös hela kvällen och natten, med upp och ner-gångar kan man kanske säga. Jag blev uppraggad av en 25-åring, eller, jag vet inte hur gammal han va, han kunde i alla fall sjunga. Han gav mig sitt nummer. Sen somnade jag i grannens husvagn. Jag har nog aldrig varit så sliten som jag är nu. Slumrade till på toaletten men vaknade av ett sms två sekunder senare, typ. Ganska bra att Josse är på väg hem till mig nu också. Hoppas att hon inte förväntar sig en pigg människa...Fy!


-juste, ganska pigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0