ÄCKLIGT.

Jag är besviken. Besviken på alla som inte förstår.
Det är inte rätt att vara tillsammans det tre killar på en månad och sedan skriva efter varje gång man gjort slut, ungefär såhär; ''Jag älskade dig av hela mitt hjärta. Jag kommer aldrig hitta någon som dig för du var så perfekt osv. osv.'' när man veckan efter har införskaffat sig en ny kille och skriver ungefär såhär; ''Åh, jag älskar dig mer än jag älskat någon annan. Du betyder mest för mig. Du gör mina dagar och du är perfekt osv. osv.'' Det hela går bara runt, runt och inom loppet av ett år har man troligtvis haft runt 10killar. Jag skulle kunna strypa alla som håller på så. FYFAN. Skabb. Äckligt. Det är verkligen riktigt äckligt. Tänk lite på var kärlek verkligen är istället. Detta gäller även killar till en viss grad. Förstår ni inte att ni kanske sårar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0