ganska långt

Nu har jag lugnat ner mig och har skrivit klar bro-grejen. Har druckit en halv energi-dryck och nu är jag slutkörd. Som vanligt. Men jag kan inte riktigt släppa en tjej som satt i Luleå-publiken och när SAIK gjorde 4-3 målet så stod hon och grät. Alltså på riktigt. Jag vill bara skratta henne rakt upp i ansiktet. När det var 15 sekunder kvar så blev en Skellefteå-spelare utvisad (spel 4 mot 6) när dom där sista 15 sekundrarna gick så visade ''hockey-klockan'' ingenting och jag visste inte vad som var fel och trodde att jag skulle kissa på mig för att jag var så nervös. Men sen när slutsingnalen gick så började jag, nästan, helt ärligt också gråta. FAN VA SKÖÖNT!
Nu är det fredag och om några timmar ska jag gå upp.
Efter skolan blir det stan, igen, med Josse.
Hann inte kolla efter någonting igen pga färgningen.
Godnatt!


tog en bild på mig själv på bussen. upp och ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0