Jag blev ju nästan rädd.

Okej, alltså, i nättras drömde jag om den avgörande matchen som är ikväll. Eller jag drömde mig igenom första perioden, sen under pausen stängde någon in mig i ett rum och då vaknade jag... Men jag kommer ihåg att matchen var helt kaos, det började med att en Skellefteå spelare gjorde mål på Norrena, då gjorde domaren mål på Hadelöv, då åkte Hadelöv ut och tog med sig målet, Linköpings tränare tog då tillbaka målen och stod och sulade in mål till Linköpings fördel och domaren brydde sig inte. Sen blev det paus. HELT STÖRT!


höhö kul att jag fick in ett gotländskt uttryck där också, i nättras betyder alltså; igår natt, natten som var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0