USCH!

Min dag har varit hemsk. Det enda bra med den är att dom har en helt fantastiskt bra kaffe/choklad/allting-annat-maskin, Josse och Dennis kom och hälsade på och jag fick ett eget coolt kort, som det står mitt namn på och som jag kan använda för att öppna alla dörrar.
Idag har jag jobbat med frukt och grönsaker. Mina händer är förstörda och jag mår jätte dåligt. Jag vill liksom inte tillbaks, men nu äter jag chips och hoppas på en bättre dag imorgon. Bara så att ni vet, så gör det ont när jag skriver det här. AJAJAJAJAJAJ, det är synd om mig.
NAJS, den skall jag ta hem i slutet av veckan.

Kommentarer
Postat av: josefine söderstrand

Du har säkert min gamla bricka ;)

2011-03-07 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0