Vila i frid.

Jag har hittat en blogg, den är helt otroligt sorglig, det var en tjej som skrev i den. Anna hette hon. Hon blev 19år. Hennes liv var hemskt. Anna har under nästa sin barndom legat till och från inne på barn-psyket, förutom dom sista åren (18och19), då låg hon inne på vuxen-psyket. Hennes mamma är schizofren, hennes pappa har någon annan psykisk sjukdom. Hennes äldsta bror är schizofren, hennes yngsta bror var ätstörd och har frivilligt hoppat framför en lastbil en gång men överlevde. När han var inlagd på sjukhuset drog han ut alla viktiga sladdar, sedan rymde han och gjorde ännu ett självmordsförsök, men lyckades inte då och hennes yngre syster har många gånger försökt ta sitt liv. Jag kan med tårar rinnandes ner för kinden tala om att Anna tog sitt liv igår. Jag har läst mig igenom fyra månader av hennes arkiverade inlägg nu, hela kvällen har varit tår-fylld.

''den som lever får se''

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter bloggen`?

2011-03-27 @ 13:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0