Idag, den 20/5, är det fem år sedan min farfar gick bort. Jag var trots allt inte så gammal då, men jag kommer ihåg att för fem år sedan, så grät jag, natten igenom. Åhh, jag saknar honom så mycket. På vintrarna brukade vi skotta snö med hans traktor och pimpla. Fast jag tyckte att det var så tråkigt och kallt så han gjorde alltid upp en brasa i stugan så satt vi där och värmde oss istället. På somrarna brukade vi ta med oss en picknick-korg på flotten och ro ut på vattnet, vi fikade och badade där. Han rökte nästan alltid, och jag och min kusin Lisa brukade turas om att fimpa hans cigaretter. Han blev bara sjuk en natt, och på mindre än en vecka så var han borta. Jag pratade med honom dagen innan han försvann, då sa han att allting var bra och att han skulle få komma hem snart. Jag önskar att han kom tillbaka. Jag älskar dig farfar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0